сряда, 9 ноември 2011 г.

Immortals (2011) - Official Trailer [HD]


Безсмъртните 3D от 11.11.2011 премиера по кината и в България.

Ще изграждат курорт само за руси хора

Литовска компания има идея за проект, с който ще се положат основите за изграждането на курорт на Малдивите, но забележете….само за блондини и блондинки! В този комплекс ще бъдат допускани само хора, които са с руса коса.

Под мотото „Русото е винаги на мода!“, компанията смята да реализира този многообещаващ проект. Все пак сме сигурни, че ще има голям успех, тъй като има много нации със светъл цвят на косата.

Името на фирмата е Олала. Всъщност Олала е доста мощна корпорация, която осъществява бизнес в близо 75 икономически области.

Персоналът, който ще се наема на работа във ваканционното селище също трябва да се състои от руси хора. А ако не са, задължително ще носят такива перуки. Компанията дори планира целият екипаж на самолетите, които ще кацат на летището в курорта да са със светли коси.

Естествено има и такива, които не са съгласни с тази идея и са против. Тук веднага се повдига въпросът за дискриминацията. Противниците на този проект казват, че това ще засегне много хора, тъй като повечето от нациите на земята са с тъмен цвят на косата.

На този етап компанията има проблем със законодателството на острова, според което поне 50% от персонала трябва да е от местните. А това представлява проблем за фирмата, тъй като местното население са предимно тъмнокоси. Но пък какво толкова, нали има перуки за всички!

Ако проекта за този курорт се реализира, със сигурност ще бъде доста интересно и необичайно място.

Новият календар на Campari-2012 -It`s the end of the world












Zagorka Rezerva 2011


В началото на зимния сезон "Загорка" лансира на пазара нов продукт – Zagorka REZERVA 2011 лимитирана серия. Зимната напитка съчетава най-доброто от бирата и елементи от червени вина – елегантен послевкус и приятен плодов аромат, казаха от "Загорка". Лимитираната серия може да бъде опитана само този сезон.

Продуктът беше представен снощи на официална дегустация. Сред първите, които опитаха новата напитка бяха Вики от "Мастило", ТВ водещата Марта Вачкова, Ники Кънчев, актьорите и продуцентите на най-новия български филм "Кецове", писателят Богдан Русев. Настроението на вечерта беше поддържано от виртуозните изпълнения на триото Веселин Веселинов – Еко, Васил Пармаков и Димитър Льолев.

Zagorka REZERVA 2011се отличава с тъмногранатов цвят и послевкус с умерена сладост и боровинкови нотки. Тя е с 6% алкохолно съдържание, слабогазирана и с мека пяна. Освен два вида хмел, в производството й са вложени и екзотичните карамел и кафе малц, казаха още от пивоварната.

Продуктът вече е на българския пазар и може да бъде намерено в разфасовки от 0,5 л стъклена бутилка и 1 л PET в големите вериги магазини, както и във водещите ресторанти и заведения в страната. Препоръчителната цена на Zagorka REZERVA 2011е1,10 лв. за стъклена бутилка и 1,99 лв. за PET.

България представя културен, балнео, спа и уелнес туризъм на WTM Лондон

Възможности на България за културен, балнео и спа и уелнес туризъм са акцент в българското представяне на световното туристическо изложение WTM, което започна на 7 ноември в Лондон.

Страната се представя с рекламен щанд от 292 кв. м., на който заедно с Министерството на икономиката, енергетиката и туризма, участват 22 фирми и туристически организации.

Целогодишна туристическа дестинация, която съчетава красива природа, отлични климатични условия, уникално културно-историческо наследство, изобилие от термални извори, автентични занаяти и обичаи – това ще видят посетителите на българския щанд на WTM Лондон 2011. Основните послания към публиката са насочени към гостоприемността, разнообразните видове туризъм и географската близост на България до главните емитиращи пазари.

Тазгодишното издание на WTM съвпада с новата рекламната кампания на България във Великобритания, която също залага на по-малко познатите видове туризъм в страната. Кампанията на стойност близо 2.4 млн. лева, включва излъчвания на рекламни клипове по телевизия Sky news, над 240 билборда в Англия и Шотландия, печатна реклама в специализирани туристически издания и онлайн реклама във водещи туристически сайтове и търсачки.

Повече от 300 000 британски туристи са посетили България през 2010 г. Ние разчитаме с помощта на новата рекламна кампания във Великобритания, независимо от икономическата криза техният брой да се увеличи значително, сподели с гостите на българския щанд зам.-министърът на икономиката, енергетиката и туризма Иво Маринов. По време на откриването на форума той разговаря и с генералния секретар на Световната организация по туризъм към ООН Талеб Рифай.

Иво Маринов и председателят на Комитетът по туризъм на Москва Сергей Шпилко обсъдиха сътрудничеството в областта на туризма между България, Столичната община и Москва.

Министърът на икономиката, енергетиката и туризма Трайчо Трайков ще представи България на срещата на министрите на туризма, организирана от Световната туристическа организация. Той ще участва и в медийна среща с водещи британски журналисти в областта на туризма.

WTM е най-голямата борса за професионалисти в туристическата индустрия. В тазгодишното издание на туристическото изложение, чиито акцент е поставен върху домакинството на Лондон на Олимпиадата през 2012 г, участват над 5000 изложители. Броят на посетителите – представители на туристическия бизнес от цял свят, се очаква да надхвърли 47 000 души.

България рекламира алтернативния си туризъм на WTM 2011


България е известна по света с летните и зимни курорти. Ние продължаваме да ги развиваме, но в стратегията си акцентираме върху възможностите за алтернативен туризъм, които страната ни предлага – културен, винен, уелнес и спа, голф и други. Това каза министърът на икономиката, енергетиката и туризма Трайчо Трайков на среща с медиите по време на туристическото изложение WTM 2011.

Повече от 40 журналисти от водещи британски медии в областта на туризма се срещнаха с Трайков на чаша вино.

Стратегията на страната за развитие на туристическия отрасъл, голф туризма, перспективите за британския пазар и други бяха в центъра на журналистическото внимание, съобщават от Министерството на икономиката, енергетиката и туризма (МИЕТ).

Пред телевизия Евроспорт Трайков заяви, че Международната асоциация на голф-туроператорите е номинирала България за наградата за непозната голф дестинация на годината заедно с още пет държави. Пред екипа на международния спортен канал той посочи и постиженията на страната в световния спорт – успехите на Стоичков и Бербатов, волейболния ни отбор.

Българският спортен календар е пълен със събития, които могат да допълнят почивката на нашите туристи, отбеляза министър Трайков. Световната купа за мъже и жени в Банско, европейската купа за мъже в Пампорово, световната лига по волейбол в София, както и стартовете по мотокрос са част от календара да 2012 година.

Стратегията на страната за развитие на британския пазар предвижда ръст на туристите до 500 000 до 2020 г. През 2010 г. около 300 000 британски туристи са посетили България.

Забавяне в развитието на туризма през 2012 г.

С 6%са се увеличили международните пътувания в Европа през деветте месеца на 2011 г., въпреки икономическата несигурност. Това съобщи генералният секретар на Световната туристическа асоциация към ООН Талеб Рифай по време на петата срещата на министрите на туризма, която се проведе в рамките на World Travel Market 2011 в Лондон.

Въпреки проблемите в икономиките си, страни като Гърция, Португалия и Ирландия отчитат ръст съответно от 14%, 13% и 11%. Рифай прогнозира, че за първи път в историята, през първата половина на 2012 г. международните пътувания ще надхвърлят един милиард.

Въпреки положителните данни, от Световния съвет за пътувания и туризъм заявиха, че са преразгледали прогнозата си за ръст от 5,1% ръст на международния туризъм за 2012 г., и сега очакванията са за ръст от 3,3%. Промяна има и в прогнозата за тази година - първоначално обявения 4,5% ръст вече е променен на 3,2%. Въпреки изнесените данни, главният изпълнителен директор на съвета Дейвид Скоусил остана позитивен и заяви, че международната туристическа индустрия ще отчита около 4% ръст за всяка година през следващите 10 години и ще създаде 70 млн. нови работни места.

понеделник, 7 ноември 2011 г.

The Sound of Football Story - The Sound Of Football


Ето това е една наистина голяма крачка в технологичен аспект как да помогнем на хората с увреждания да се върнат към някои от техните хобита преди да получат тези увреждания.Още веднъж се убеждавам,че корпоративната социална отговорност към обществото кара големите да правят точно такива кампании като тази на Pepsi.Този ,който може да си го позволи и има неограничен бюджет като на Pepsi наистина успява да влезе в сърцата на тези хора,позволявайки им да практикуват това ,което трудно биха правили без тези приспособление,а още повече ,че това е възможно за почти всеки спорт.Наистина много добра кампания ,от която трябва да се поучат всички български компании и занапред дай Боже да видим нещо мащабно и от БГ компаниите отнасящо до корпоративно-социалната им отговорност.

сряда, 2 ноември 2011 г.

До месец стартира хранителна банка в България

До месец се очаква да стартира хранителна банка в България, съобщи Министерството на земеделието и храните (МЗХ).

На среща днес мeжду министъра на земеделието и храните Мирослав Найденов и вицепрезидента на Глобалната мрежа за хранителни банки Крис Ребсток бе обсъдена възможността България да създаде хранителна банка и по този начин да стане 51–та страна в света, която ще има такъв модел на подпомагане за нуждаещите се хора.

Храните ще се събират от земеделски стопанства, производители, дистрибутори, търговци и от обществото, посочи Ребсток. Идеята е да бъде изградена инфраструктура в рамките на една страна, която да работи с благотворителна цел. Безопасността и качеството на дарените храни ще бъде гарантирано от Българската агенция по безопасност на храните (БАБХ). Като най-голям проблем за стартирането на идеята у нас той определи липсата на решение от страна на финансовото министерство по предложението за освобождаването на дарени стоки от ДДС.

На Министерство на финансите (МФ) е възложено да изготви становище по този въпрос, каза министър Найденов. МФ ще иска система, която изключва възможността за злоупотреби и уверение, че всичко ще бъде прозрачно.

В България има над милион и половина нуждаещи се хора и десетки хиляди тонове храна, която се унищожава, съобщи Марина Бракалова, директор на Форум Хранителна банка. Целта е да съберем 250-300 тона храна за предстоящата година. Първоначално ще функционира едни склад на хранителната банка. Нужните средства за финансиране на проекта са в размер на 400-500 хил. лв. Резултатът е, че ще бъдат събрани продукти на стойност 2 или 3 пъти повече, които ще се предоставят на социално слаби хора. Големи компании вече са заявили готовност да даряват храни на банката.

вторник, 1 ноември 2011 г.

Rihanna - We Found Love (Official Video) ft. Calvin Harris


Again too provocative ..but this her style as we know all ..

PEPSI PENALTY SHOOTOUT KAKA, DROGBA, MESSI, ARSHAVIN


Министерство на икономиката, енергетиката и туризма отчете дейностите по проекта „Интегрирана рекламна кампания на бг туризма в Русия




На 27 юли 2011 г. в хотел «Арена ди Сердика» се състоя заключителна пресконференция по проекта „Интегрирана рекламна кампания на българския туристически продукт в Русия”, част от проекта „ИНТЕГРИРАНИ РЕКЛАМНИ КАМПАНИИ НА БЪЛГАРСКИЯ ТУРИСТИЧЕСКИ ПРОДУКТ В ГЕРМАНИЯ, ВЕЛИКОБРИТАНИЯ И РУСИЯ” по Оперативна програма „Регионално развитие”, съфинансиран от Европейския фонд за регионално развитие. Домакин на събитието бе Министерството на икономиката, енергетиката и туризма. Официални гости и презентатори бяха г-н Иво Маринов, Зам.-министър на икономиката, енергетика и туризма и г-н Константин Манолов, Управител на агенция МАГ Адвъртайзинг, изпълнител на проекта. Сред гостите бяха и представители на браншови организации и туристическия бизнес.

По данни, представени от зам.-министъра г-н Иво Маринов, през последните години се поддържа положителна тенденция на ръст на броя на туристите от Русия, пътуващи към България. В периода януари – май 2011 г. руските туристи посетили България са 66 814, което е с 23 % повече в сравнение със същия период на 2010 г. Русия е пазар с перспективи за растеж за България, като максимален потенциал може да достигне 44% от настоящия обем на пътувания. В момента търсенето на визи бележи ръст от 42% спрямо съответния период на миналата година и 100% увеличение, в сравнение с 2009 година. Българското посолство в Москва отбелязва рекорден ръст на руски туристи в България през тази година. Ако темпото на търсенето на визи продължи, броят на визи, издадени преди края на 2011 г. може да надхвърли 300 000. Издадените в Москва визи са половината от издадените визи през 2011 г. в българските консулства по света

Резултатите от проведено проучване на пазар Русия по проект "Маркетингови проучвания и оценка на ефективността на националния маркетинг” показват, че руските граждани реализират средно 12 нощувки в България, което е малко по-дълго от престоя им в Турция и Гърция (11 нощувки). Разходите при техните пътувания до България са средно 840 евро за пътуване на едно лице, което съответства на средни разходи за нощувка от 69 евро. Руските туристи, посещаващи нашата страна, са по-млади хора и хора на средна възраст, но фокусът е върху по-ниската възрастова група, до 34 години, принадлежащи към групите с по-високи средни и високи доходи и със средни и високи нива на образование. Делът на семействата с деца е 24%. 80% от посещенията на руски граждани в България са ваканционни пътувания и три четвърти от тях са с цел почивка на море. 90% от пътуванията са предприети със самолет, а предпочитаните видове средства за подслон и места за настаняване са хотелите, като хотели категория 4 и 5-звезди са били избрани от почти всеки втори посетител.

Акцент в презентациите бе представяне на отчет с официални данни по проекта „Интегрирана рекламна кампания на българския туристически продукт в Русия”, проведена в периода септември 2010 г. – юли 2011 г. В общата рамка на дейностите бяха включени рекламна кампания в телевизия, преса радио, външна реклама – билбордове и метро, BTL дейности, общо шест пресконференции в Москва, Санкт Петербург и заключителна в София, и четири тематични журналистически тура, представящи България като привлекателна туристическа дестинация.

Като основен рекламен канал бе планиран телевизията. В хода на кампанията бяха излъчени 4 тематични клипа, общо 360 пъти в две от най-големите руски телевизии - Россия 2 и РБК-ТВ. Бяха публикувани различни рекламни визии: море, зимен туризъм, културен туризъм, еко туризъм, гурме, празници и голф в едни от най-престижните печатни издания - GEO, Вокруг Света, Аэрофлот, Трансаэро, Домодедово, Комсомольская правда и др. Радио рекламната кампания бе проведена в Радио 7 и Ретро FM, като достигнатата аудитория е 6 420 000 слушатели.

Бяха публикувани рекламни банери с връзка към www.bulgariatravel.org, където потенциалните руски туристи намират повече информация за възможностите за отдих в България. Аудиторията достигната чрез външната реклама в периода октомври 2010 г. – май 2011 г. се изчислява на 6 560 000 от населението на Москва и Санкт Петербург. В рамките на BTL дейности и комуникационни активности бяха разпространени 50 000 рекламни листовки, както и други промоционални материали, представящи възможностите за туризъм целогодишно в България.

Бяха реализирани 4 журналистически тура с печатни медии и ТВ екипи на теми „Спа и уелнес”, „Ски ваканция в България”, „Културно-познавателен туризъм” и „Черноморски курорти в България” в програмата на които бяха включени над 58 забележителности, обявени за национални обекти, паметници на културата и природни резервати на територията на България

Mission Impossible 4 - Ghost Protocol - Official Trailer



Капитал Daily

Капитал Daily е новият бизнес всекидневник, наследникът на вестниците Дневник и Пари. Мисията на вестника е да предоставя всекидневна качествена (проверена, обективна и полезна) бизнес информация, за хората, които вземат решения. Капитал Daily излиза всеки работен ден от понеделник до петък, на 24 страници и розова хартия (световен стандарт за бизнес вестници). Вестникът предоставя селекция от най-важното за деня с коментар и контекст.

Капитал Daily има модерен дизайн и представя информацията чрез актуалните стандарти за визуални решения – чрез снимки, инфорграфики и изведени графично акценти, което подпомага бързото четене и ориентиране в най-важното. Вестникът уважава времето и компетентността на читателите си, като се стреми да представя всичко точно, ясно и да дава контекста, който е необходим, за да се ориентират и изградят информирано мнение.

Капитал Daily можете да намерите на хартия и в Интернет. Достъпът до pdf версията и съдържанието във вида, в който е селектирано и подредено за вестника ще имат само абонатите.

В Капитал Daily ще откривате един голям акцент на първа страница - най-важното нещо от деня, според редакцията. Следват коментарни страници, пакет общи новини и фокус върху една, по-широко разработена "тема на броя". Бизнесът е обхванат през познатия блок новини за компании, борси, пазари, инвестиции, интервюта, но и представяне на бизнес истории - мениджъри, лидери, успешни български или чужди примери. Специален фокус е отделен за темите от областа на IT технологиите и зеления бизнес, като много динамични и все по-ключови за бизнеса.

В Капитал Daily ще намирате и седмични приложения с полезна информация за управлението на бизнеса, свързани със счетоводство, право, управление на човешките ресурси и т.н. Освен тях ще има и приложения за автомобили, имоти, дори вино - всичко, което е обект на интерес за работата или личното време на читатeлите. Вестникът ще има развлекателна и спортна страница.

Първият брой на Капитал Daily ще излезе на 31 октомври.