вторник, 27 октомври 2009 г.

Уиски Canadian club -media campaign

Рекламната кампания на уискито Canadian club спечели сребро на тазгодишните награди на рекламния фестивал Effie в категорията храни и напитки за своята кампания:"Damn right your dad drank it".
През 60-те и 70-те години на миналия век Canadian club е било най-продаваното уиски в Америка,но постепенно губи пазарен дял и бива изместено от други видове.В поредица от 16 години до 2008г. компанията Beam Global Spirits and Wine отчита загуба на пазарен дял с всяка изминала година.Но през 2009 година възлага на рекламната агенция Energy BBDO да изготви цялостна рекламна и маркетингова кампания, чрез която да успее да върне продажбите си и да повиши своят пазарен дял.
Кампанията е озаглавена: "Damn right your dad drank it", като акцентира връщането едно поколение назад ,в което се показва че нашите бащи са пиели Canadian club точно когато е имал най-голям пазарен дял.
Кампанията протича в няколко комуникационни канала.
Принт реклама изобразяваща мъже,които извършват дейности типични за 60-те ,70-те години на миналия век,но които се правят и от нас сегашното поколение...като се набляга на слогана на рекламната кампания.

Външна реклама-Outdoor:Поставени са реклами по спирките на автобуси ,близко до заведения и по други оживени места,за да могат да бъдат видени от повече потребители
Най- голямо впечатление прави обаче интерактивната реклама в интернет,която се осланя на специално създаден сайт ,в който самите потребители могат да пращат идеи и снмки на бащите си за рекламната кампания....
Точно тези интегрирани маркетингови комуникации са бъдещето на рекламата в България-когато участието на хората-бъдещи потребители на продукта ги прави по съпричастни към марката и продукта..


Няма коментари:

Публикуване на коментар