вторник, 27 октомври 2009 г.

Кампания срещу войната на пътя в Нова Зеландия




Кървящ билборд привлече вниманието на жителите на Нова Зеландия. Идейният проект бе създаден и реализиран от COLENSO BBDO Auckland, New Zealand.

Кампанията има за цел да напомня на мотористите и шофьорите да внимават с високите скорости, особено през дъждовния сезон. Статистиката сочи, че по това време на годината, особено по време на Великденските празници, когато градчето е препълнено с туристи, инцидентите по пътищата драстично се увеличават. От градския съвет на Папакура се кълнат, че след поставянето на кървящите билборди нито един човек не е загинал.

Проектът представлява тревожна визия на малко дете, което кърви от очите, носа, ушите и устата когато завали. Ефектът на преобразяване на едно невинно свежо детско лице в жертва на катастрофа определено с стресиращ и неименуамо привлича вниманието на голяма част от населението на Папакура.
Слоуганът под силната визия гласи: “Дъждът променя всичко. Моля съобразявайте се с обстановката.”

Кървящ билборд шокира новозеландци

Кървящ билборд привлече вниманието на жителите на Нова Зеландия. Идейният проект бе създаден и реализиран от COLENSO BBDO Auckland, New Zealand.

Кампанията има за цел да напомня на мотористите и шофьорите да внимават с високите скорости, особено през дъждовния сезон. Статистиката сочи, че по това време на годината, особено по време на Великденските празници, когато градчето е препълнено с туристи, инцидентите по пътищата драстично се увеличават. От градския съвет на Папакура се кълнат, че след поставянето на кървящите билборди нито един човек не е загинал.

Проектът представлява тревожна визия на малко дете, което кърви от очите, носа, ушите и устата когато завали. Ефектът на преобразяване на едно невинно свежо детско лице в жертва на катастрофа определено с стресиращ и неименуамо привлича вниманието на голяма част от населението на Папакура.
Създателите на проекта са чакали 3 седмици докато завали, но когато това се е случило ефектът е бил умопомрачителен. Миналата седмица тази кампания спечели бронзов лъв на световноизвестния рекламен фестивал Cannes Lions във Франция.

Слоуганът под силната визия гласи: “Дъждът променя всичко. Моля съобразявайте се с обстановката.”

Технически инсталацията е много проста. На предварително определените места върху билбордовете са заложени червени оцветители, които при наличието на дъжд започват да се разтичат на неравномерни струйки по лицето на детето. След изпичането на слънцето, малчуганът връща нормалната си красива и спокойна визия.



Няма коментари:

Публикуване на коментар