петък, 15 октомври 2010 г.

Проектът „Мултимедиен каталог на туристически обекти и електронен маркетинг на дестинация България” ще бъде завършен в края на 2011 г.

Резултатите от проекта ще бъдат използвани от потенциалните туристи на страната - над 1,2 млрд. потребители в глобален мащаб и над 500 000 български домакинства

Министерството на икономиката, енергетиката и туризма представи тази седмица проектът „Мултимедиен каталог на туристически обекти и електронен маркетинг на дестинация България”, финансиран от Оперативна програма "Регионално развитие" 2007-2013 г. Пред медиите и представители на туристически организации, Стоян Георгиев - ръководител на проекта, презентира проектът като акцентира на информацията за предстоящото създаване и функциониране на единна система за туристическа информация и как тя ще стимулира най-ефективно избора на България като туристическа дестинация.

Проектът, който трябва да бъде завършен в края на 2011 г., предвижда изготвянето на туристически информационен портал и мултимедиен каталог, които ще предоставят единна база данни за туристическия продукт и информация за природното и културно-историческото богатство на страната. Според изготвен от МИЕТ анализ, Интернет е най-ефективният и икономически изгоден комуникационен канал за България като туристическа дестинация - според данни на Euromonitor, в рамките на ЕС се очаква он-лайн туристическият пазар да нарасне с 20 процента до 2011 г. и да достигне обем от 65 млрд. евро.

Няма коментари:

Публикуване на коментар