понеделник, 7 ноември 2011 г.

The Sound of Football Story - The Sound Of Football


Ето това е една наистина голяма крачка в технологичен аспект как да помогнем на хората с увреждания да се върнат към някои от техните хобита преди да получат тези увреждания.Още веднъж се убеждавам,че корпоративната социална отговорност към обществото кара големите да правят точно такива кампании като тази на Pepsi.Този ,който може да си го позволи и има неограничен бюджет като на Pepsi наистина успява да влезе в сърцата на тези хора,позволявайки им да практикуват това ,което трудно биха правили без тези приспособление,а още повече ,че това е възможно за почти всеки спорт.Наистина много добра кампания ,от която трябва да се поучат всички български компании и занапред дай Боже да видим нещо мащабно и от БГ компаниите отнасящо до корпоративно-социалната им отговорност.

Няма коментари:

Публикуване на коментар