сряда, 9 ноември 2011 г.

България рекламира алтернативния си туризъм на WTM 2011


България е известна по света с летните и зимни курорти. Ние продължаваме да ги развиваме, но в стратегията си акцентираме върху възможностите за алтернативен туризъм, които страната ни предлага – културен, винен, уелнес и спа, голф и други. Това каза министърът на икономиката, енергетиката и туризма Трайчо Трайков на среща с медиите по време на туристическото изложение WTM 2011.

Повече от 40 журналисти от водещи британски медии в областта на туризма се срещнаха с Трайков на чаша вино.

Стратегията на страната за развитие на туристическия отрасъл, голф туризма, перспективите за британския пазар и други бяха в центъра на журналистическото внимание, съобщават от Министерството на икономиката, енергетиката и туризма (МИЕТ).

Пред телевизия Евроспорт Трайков заяви, че Международната асоциация на голф-туроператорите е номинирала България за наградата за непозната голф дестинация на годината заедно с още пет държави. Пред екипа на международния спортен канал той посочи и постиженията на страната в световния спорт – успехите на Стоичков и Бербатов, волейболния ни отбор.

Българският спортен календар е пълен със събития, които могат да допълнят почивката на нашите туристи, отбеляза министър Трайков. Световната купа за мъже и жени в Банско, европейската купа за мъже в Пампорово, световната лига по волейбол в София, както и стартовете по мотокрос са част от календара да 2012 година.

Стратегията на страната за развитие на британския пазар предвижда ръст на туристите до 500 000 до 2020 г. През 2010 г. около 300 000 британски туристи са посетили България.

Няма коментари:

Публикуване на коментар