сряда, 9 ноември 2011 г.

България представя културен, балнео, спа и уелнес туризъм на WTM Лондон

Възможности на България за културен, балнео и спа и уелнес туризъм са акцент в българското представяне на световното туристическо изложение WTM, което започна на 7 ноември в Лондон.

Страната се представя с рекламен щанд от 292 кв. м., на който заедно с Министерството на икономиката, енергетиката и туризма, участват 22 фирми и туристически организации.

Целогодишна туристическа дестинация, която съчетава красива природа, отлични климатични условия, уникално културно-историческо наследство, изобилие от термални извори, автентични занаяти и обичаи – това ще видят посетителите на българския щанд на WTM Лондон 2011. Основните послания към публиката са насочени към гостоприемността, разнообразните видове туризъм и географската близост на България до главните емитиращи пазари.

Тазгодишното издание на WTM съвпада с новата рекламната кампания на България във Великобритания, която също залага на по-малко познатите видове туризъм в страната. Кампанията на стойност близо 2.4 млн. лева, включва излъчвания на рекламни клипове по телевизия Sky news, над 240 билборда в Англия и Шотландия, печатна реклама в специализирани туристически издания и онлайн реклама във водещи туристически сайтове и търсачки.

Повече от 300 000 британски туристи са посетили България през 2010 г. Ние разчитаме с помощта на новата рекламна кампания във Великобритания, независимо от икономическата криза техният брой да се увеличи значително, сподели с гостите на българския щанд зам.-министърът на икономиката, енергетиката и туризма Иво Маринов. По време на откриването на форума той разговаря и с генералния секретар на Световната организация по туризъм към ООН Талеб Рифай.

Иво Маринов и председателят на Комитетът по туризъм на Москва Сергей Шпилко обсъдиха сътрудничеството в областта на туризма между България, Столичната община и Москва.

Министърът на икономиката, енергетиката и туризма Трайчо Трайков ще представи България на срещата на министрите на туризма, организирана от Световната туристическа организация. Той ще участва и в медийна среща с водещи британски журналисти в областта на туризма.

WTM е най-голямата борса за професионалисти в туристическата индустрия. В тазгодишното издание на туристическото изложение, чиито акцент е поставен върху домакинството на Лондон на Олимпиадата през 2012 г, участват над 5000 изложители. Броят на посетителите – представители на туристическия бизнес от цял свят, се очаква да надхвърли 47 000 души.

Няма коментари:

Публикуване на коментар