четвъртък, 13 октомври 2011 г.

Правата за сериала “Под прикритие” продадени чужбина

Продажбата на сериала Под прикритие взриви пресата с потресаващи заглавия. Вестник Новинар излезе с надутото заглавие „И в Америка искат да гледат за Джаро“, а отСтандарт се поувлякоха, озаглавявайки новината с гръмкото „Обама ще гледа “Под прикритие“. Новината е чудесна, но все пак… посмали, Марко… Посмали!

Вестник Атака пък обяви тарифите на телевизиите за рекламни предизборни спотове. Според изданието тарифата на БНТ е 1 200 лева. Цената за една минута в Nova е 2 600 лева, а в bTV – цели 9 600 лева. Сметките коя телевизия какви приходи ще привлече покрай двойните избори този месец оставяме на други.

Първият официален диспут на основните кандидати за президент обаче ще е тази вечер по TV7. Така каналът отново пак пребори големите телевизии, успявайки пръв да организира срещата между политическите съперници.

БНТ на свой ред изпревариха частните телевизии със заявка за новини, които отразяват събитията в отделните региони на страната. По едно и също време новият канал на държавната телевизия ще излъчва няколко различни информационни емисии. Това е практика в по-големи държави като САЩ. У нас ще се случи благодарение на БНТ2.Каналът ще тръгне на 16 октомври. Логото му е „Виж България“.

Този уикенд стартира авторското шоу на Димитър Цонев 24/7. Предаването ще се излъчва по bTV Action. Шоуто ще е разделено на три части, като най-голям интерес се очаква да предизвика рубриката Горещ стол.

Няма коментари:

Публикуване на коментар