понеделник, 11 май 2009 г.

Най-луксозната бира за 250 евро пуска Карлсберг


От Vintage No.2 са произведени само 600 бутилки


За втора поредна година Карлсберг Дания пуска на пазара лимитирана серия на една от най-скъпите бири в света - Vintage. От Vintage No.2 са произведени само 600 бутилки, чиято единична цена надхвърля 250 евро.

Пивото има смолисточерен цвят, пяната му е като на еспресо, а вкусът напомня ванилия и какао-мока. Ароматът е изтънчен, с нотки на смола и луга и приляга перфектно на морски дарове, стриди, шунка «Парма» и изискани сирена. Vintage No.2 е единствената съвременна бира, която е узряла в криптата на J.C.Jacobsen (създадена 1847 г.) и е съхранявана в продължение на 100 дни във френски дъбови бъчви. Уникалната й бутилка е разработена съвместно с чилийския дизайнер Марко Еваристи. Всеки етикет представлява ръчно изработена щампа, гравирана със специален литографски шрифт. Дизайнерът създава пет различни щампи като основният мотив, който използва в тях е слон. Иновативният му подход и различните визии придават на бутилката уникалност и колекционерска стойност.

„С трилогията Vintage ние искаме да открием нови възможности пред бирата, да използваме най-ефективоно производствените си ресурси и да заложим на иновативни методи, които да конкурират пазара на вина и да издигнат статуса на пивото до едно по-високо и луксозно равнище”, споделят създателите на Vintage No.2.

Carlsberg Vintage No.2 ще се предлага само в 5 реномирани ресторанта в датската столица Копенхаген, в централата на компанията и чрез международни онлайн доставки на адрес www.carlsberg.dk.





Карлсберг е една от водещите в света компании, производител на бира. Тя продава бира в над 150 страни по света и има близо 30 000 служители. Те са част от 92 отделни локации в 48 държави. В началото на 2007 година се създава организационната структура Карлсберг Югоизточна Европа, която в момента обединява 7 държави в региона: Сърбия, Хърватска, България, Босна и Херцеговина, Черна гора, Унгария и Словения.
Карлсберг България е най-бързо развиващата се бирена компания у нас. Тя постигна близо 27% пазарен дял за 2008 година и ръст на продажбите от 8%, реализиран в условия на свиващ се пазар.

Няма коментари:

Публикуване на коментар